Jak zadbać o wizerunek kancelarii prawniczej?
Jeżeli od dłuższego czasu prowadzisz swoją kancelarię prawniczą, na pewno wiesz już dobrze o tym, że nie wolno ci jej reklamować, a przynajmniej nie w taki typowy „normalny” sposób. O wizerunek kancelarii zadba jednak nie tylko marketing prawniczy, ale też i różne subtelniejsze działania, które zdołają pokazać cię klientom w roli prawdziwego eksperta, który naprawdę zna się na rzeczy. Chociażby taki blog. Jak najbardziej wolno go założyć i stworzyć z niego podstawowe źródło przekazu, miejsce do kontaktowania się z innymi ludźmi, na którym będziesz umieszczać różne artykuły branżowe i poradnikowe oraz zaczniesz tłumaczyć innym, jak rozwiązywać poszczególne problemy związane z prawem. Daj się po prostu poznać. Zamiast używać zbyt agresywnej formy reklamy, w której podkreślałbyś złe strony konkurencji, stać się profesjonalnym doradcą, którego ludzie naprawdę będą chcieli słuchać. Takie wirtualne porady możesz świadczyć za darmo, w wolnym czasie tworząc artykuły i potem odpowiednio je formatując i regularnie wrzucając na bloga. Można wręcz powiedzieć, że jest to sposób na skuteczny marketing prawniczy.